„Mit tehet a magyartanár…?” – Konferencia Szolnokon a Magyartanárok Egyesülete szervezésében

A Magyartanárok Egyesülete (ME) 2018. március 3-án „Mit tehet a magyartanár, ha a diákok nem olvasnak?” címmel rendezett konferenciát az Országos Széchényi Könyvtárban. (A budapesti rendezvényről honlapunkon és a Tízperc iskolablogon is olvasható beszámoló.) A nagy érdeklődésre való tekintettel május 12-én, szombaton újra megrendezzük a konferenciát – ezúttal elsősorban az észak-alföldi régió magyartanárainak részvételére számítva – a Szolnoki Műszaki Szakképzési Centrumban (5000 Szolnok, Baross utca 37/A). „Lesznek a budapestivel azonos előadások – írja Fenyő D. György, az ME alelnöke a rendezvény felhívásában –, lesznek olyanok, amelyek ott nem hangzottak el, továbbá a nap végén műhelyfoglalkozást is szervezünk a digitális feladatok elkészítéséről és felhasználásáról.” A konferenciára minden érdeklődőt szeretettel várunk. A részvétel díjtalan, de előzetes regisztrációhoz van kötve: kérjük, hogy a regisztrációs ablakot megnyitva adják meg a jelentkezéshez szükséges adatokat. Egyesületünkhöz a rendezvényen is csatlakozhatnak, honlapunkon további információkat találnak a tagfelvételről és az éves tagdíj befizetéséről. Kérjük jelenlegi és leendő tagjainkat, hogy adójuk 1 %-ával is támogassák a Magyartanárok Egyesülete munkáját!

A szolnoki konferencia felhívása és teljes programja innen (docx) letölthető.

A budapesti konferencia programja és diasorai honlapunkon (itt) érhetők el.

 

A Szolnoki Műszaki Szakképzési Centrum
és a Magyartanárok Egyesülete tisztelettel meghívja

Mit tehet a magyartanár, ha a diákok nem olvasnak? 

című konferenciájára

 

 

Időpont: 2018. május 12., szombat, 10.0016.00 között

Helyszín: Szolnoki Műszaki Szakképzési Centrum (5000 Szolnok, Baross utca 37/A)

 

 

10.00–11.15:

 

 

Fegyverneki Gergő: Ki viszi át… az irodalmat a digitális világba?
IKT-eszközök az irodalomórán

 

Fenyő D. György: Mit kell megtanítani, mit lehet kihagyni?

 

 

11.30–12.45:

 

 

Tóth Mónika: Játékosítás a magyarórán – egy szakgimnáziumi példa

 

Gergelyi Katalin: Digitális feladatok az irodalomtanításban

 

 

13.15–14.30:

 

 

Ritoók Judit: Részben az egész – teljes művek helyett részletek

 

Fenyő D. György: Szakgimnazisták felkészítése az érettségire – módszerek, technikák

 

 

14.45–15.45:

 

 

Gergelyi Katalin: Digitális feladatok az irodalomtanításban – műhelyfoglalkozás

 

 

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s